Undersökning at P-mottagningen

Var till sjukan idag för att kolla upp varför det fortfarande svider när jag kissar. Han förstod att det var ömt och sved men sa att det såg bra ut, snart läkt. Han frågade när jag kom dit om avslaget slutat eller gått över till lite brunt. Nej sa jag, det blöder fortfarande och jag har haft ett par störtblödningar. Så skulle de tydligen inte vara. Så han kikade med ultraljud och sa att jag hade rester kvar. (moderkakan som va så hel och fin?!?!) Det blir skrapning på torsdag. Fy bubblans!! Ingen mat efter kl 00 onsdag natt och inget dricka efter kl 06:00. Kl 12:00 ska jag vara där, och sen sövs jag och skrapas någon gång på e.m. Spyr på ordet skrapas..

Tur att jag ringde för att kolla upp svedan, annars hade de inte upptäckt detta.

 

 

Sen blev jag också otroligt chockad när jag var där på p-mottagningen/BB. Har Mirjam vart sådär liten?!?!? Alla bebisarna var så småååå! Så söta så. Blev sugen på att hålla en sån liten..

Men även om det var många små nyfödda där så fick Mirjam många komplimanger både för sin söthet och hennes namn ^^

 

6 dagar gammal i jätte stora byxor (nu för små).


Kommentarer
Postat av: mamma

Allt kommer gå jättebra! Blir bara så förbannad på att de inte upptäcker det förrän nu..DÅLIGT!! Jag och Zacko håller ställningarna här hemma i morgon! Sov gott puss å kram!

2012-06-06 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0