Glada Malin

Jag skulle göra en blogg enbart om Robert och hans knasigheter. Igår berättade han om en ”incident” då en telefonförsäljare ringde honom..

 

Försäljare: ”Hej det är Glada Malin”

Robert: Sa du att det var glada malin som ringde?

Försäljare börjar skratta så hon inte får luft och får tillslut fram: Nej, jag sa hej ja heter Malin och ringer från bredbandsbolaget.

Robert: Jaha! Men nu är du ju glad, eller hur?

Försäljare hämtar andan och gör ett försök till sälja: Ser du och din sambo mycket på tv?

Robert: Nääejnej, vi är upptagna med att gör annat vetu!

Försäljare börjar skratta hysteriskt igen och säger: Nej, ja måste fortsätta jobba nu, jag klarar inte av att prata med dig!

 

 

Lite svårt att återberätta i text såhär, för tonen som min kära har när han pratar gör mycket. Men så kan man ju också handskas med försäljarna..!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaa!Bra försäljare då, nae jag kan inte prata med dej... Okej, välj bredbandsbolaget!

2012-03-29 @ 11:31:31
Postat av: Emma

hahahha! Är det så man ska göra för att bli av med dom :P

2012-03-29 @ 19:42:10
URL: http://äms.se
Postat av: Anonym

Vad bra med en kille som får sin omgivning på bra humör! Hurra för Robert!

2012-03-31 @ 14:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0