Graviditetsdrömmar

Jag har drömt flera gånger att jag har druckit mig riktigt onykter och rökt samtidigt som jag varit gravid. Sen mitt i fyllan har jag fått jättepanik och undrat hur jag kunde göra så och fått känslan att jag dödat barnet. Obehagligt! Har också flera gånger drömt att alla möjliga försökt ta barnet ifrån mig eller att bebisen har kommit ut död och helt trasigt i bitar. Någon bakomliggande omedveten oro jag har antar jag.

 

Drömde också inatt att Robban skicka iväg vårt barn som visst var 3 år gammalt till kiosken. Jag blev jättearg men han sa att det inte var någon fara för när hans bror bodde här så fick hans dotter gå till Willys och handla mjölk åt dem.

 


Jaa, graviditetsdrömmar är bara konstiga!

Kommentarer
Postat av: Bebislängtan

Vilken fin blogg! haha , det är komiskt jag har också drömt att jag röker och dricker, men att jag gör det för att folk inte ska förstå att jag är gravid så har jag gråtit och haft tokångest ( i drömmen)



Tror allt med drömmarna är bearbetning av nått slag :)

Ha en fin dag :)

2012-03-03 @ 09:24:15
URL: http://bebislangtan.blogg.se/
Postat av: Emyl

Tack så mycket! Ja det måste nog vara någon bearbetning!

2012-03-06 @ 10:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0