Helgen

I lördags hade Jag och Robban bjudit hem Mamma, Pappa, Bror och Sandra på Kyckling(Quorbitar)lasagne med taco smak. Vi tittade även på mellon som faktiskt hade ett par bra bidrg i årets final. Jag tror dock att Danny's låt skulle ha bättre chans i de stora. Lite gladare och mer show. Men Loreen's låt Euophira var riktigt bra!

I söndags blev det en sväng på stan med Bella och Emma. Käkä på Paus, mmm!

Idag när det är så fint väder tänkte jag passa på att ta med mig alla växter ut på tomten och plantera om dom. Önskar att jag haft lite fina penseer att plantera i en kruka ute också! Kanske i helgen som kommer om det är fint väder då med, och om prognosen med +grader fortfarande håller i sig.


En ring jag fick från mamma och pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0