Stackars växten

Normalt att få skuldkänslor gentemot en växt? Det får i alla fall jag varje gång som jag tänker att "äsch, ja orkar inte fylla på vattenkannan en gång till för att vattna den sista växten". Men då tänker mitt huvud ”näe, men stackars den då som fått titta på när de andra växterna fått nytt fräscht vatten att dricka och så  får inte den något..” och så blir det att ja vattnar den sista i alla fall. Jag vet ju för sjuttsingen att växter inte har någon hjärna! Varför håller MIN hjärna på såhär då för?


Kommentarer
Postat av: Emma

hahah du är inte ensam !;P



Emelie jag drömde att du fick en kille i natt! Först försökte den ta sig ut ur magen.. man såg hans händer och huvud uttryckt på din mage o sen helt plötsligt så gick du o bar på honom ^^

2012-03-24 @ 09:51:46
URL: http://äms.se
Postat av: Emyl

Haha vad skönt att höra :D

Kan faktiskt kännas så, igår såg jag fossingen tydligt när den stretchade, AJ! Men den får helst ta den vanliga vägen. Jaaaopp, de blir nog en pojk. Snart vet vi säkert!

2012-03-24 @ 12:02:57
Postat av: Anna

Haha! Mm jag tänker precis samma!

2012-03-24 @ 12:37:37
Postat av: Anonym

Så himla knasigt! Och att vi trion tänker samma dessutom hoho

2012-03-24 @ 15:27:26
Postat av: Issa

Jag har sagt för längesedan att jag tror att det blir en kille :P Skulle vara kul om det blev en tjej bara för det, tji fick vi i så fall haha.

2012-03-27 @ 23:23:49
Postat av: Emyl

Ja, jag tror inte att det är någon som sagt att den tror de blir en flicka så aa, därför vore de ju ganska kul om det blev de bara för det :P

2012-03-29 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0