Don't grumble, give a whistle

Kan ju bara glömma att jag kommer klara av tentan på måndag. Har bara hunnit läst 2/15 böcker och det känns inte som om jag fick ut något av den läsningen heller. Så fruktansvärt trött heeeela dagarna. Kroppen känns förlamad och huvudet bränner av trötthet. Usch, ångesten över vad det ska bli av med framtiden.. Surt att den nya lärarutbildningen som startar i höst inte ens har denna dumma tenta, eller någon spärrtenta överhuvudtaget. Osis! Men allt löser väl sig på ett eller annat vis!  "Den raka vägen till framgång är alltid under ombyggnad".

Zacko har fått tid hos veterinären imorgon. Han gnuggar sig i ögonen och öronen kliar. Alltid lika spännande vad det kommer att kosta! Sist blev han ordinerad ögondroppar för 400:-/flaskan och 2 sådana gick åt. Men huvudsaken är förståss att han blir frisk lille parveln.


Var iaf härligt att se många blommande krokusar ute på promenaden idag!




Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! jag har bra anteckningar till spärrtentan som jag fick av en kommpis, ska jag skicka dom? Oroa dig inte, de kommer att lösa sig med skolan! är inte långt kvar till bebisen kommer va? spännande=) är glad för er skull!kram

2012-03-13 @ 16:38:10
Postat av: Emyl

Åh, ja tack gärna det!!! emeha319 på liu-mail.

Nepp om den tänkt komma i närhet av den 4 april som är beräknat datum så är det ju inte så långt kvar ^^

2012-03-13 @ 19:12:47
Postat av: Anonym

Det kommer att ordna sig! Bra och klokt ordspråk! Kram

2012-03-13 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0