WHAT THE FUDGE?

Tjockiiis.


Fick lite smått panik och en stunds hjärtstillestånd när jag såg ifs graviditetsuppdatering på min fb. V38. HJÄLP! Känns knasigt nära att säga att jag är i graviditetsvecka 38 nu. Måste efter tentan ta tag i det sista inför bebisen. Tvätta bebiskläder, lakan osv en gång och sedan packa bb väskan. Och inhandla de viktigaste sakerna av de sista som är kvar.

Madrasskydd

Febertermometer

Snorsug

Blöjor

Lakan

Filt

Kudde



Såhär knäppt på tvären liggs de emellanåt.

Nu snurrar det lite till i huvudet.


Kommentarer
Postat av: Anna...elleer :)

vem kan stoppa mej när jag bara rullar fram ;)

2012-03-16 @ 13:13:51
Postat av: Emyl

Haha precis

2012-03-17 @ 13:20:12
Postat av: Anonym

Oj oj oj vad magen börjar bli stor nu!

2012-03-18 @ 15:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0