Bra&Dåligt

Ny mobil av pappa idag, så himlans bra! Väntar på att den ska ladda klart sig. Bella och jag var till BVC med Mirjam idag som nu är 50g från 5 kg och 59 cm lång!!! Bella följde också med som hjälp till veterinär med Zacko. Hade blivit jobbigt själv med hund som blir galen i bil och hos veterinären + min bebis (som är snäll). Tack snälla bella!! Zacko måste tyvärr fortsätta med dropparna för 400 kr (en ny flaska var 28e dag) i resten av hans liv och återbesök 1 gång i halvåret. Fy bubblans!! Köpte Zylkene droppar till han också (som ska vara lugnande) som jag i helgen ska testa om de fungerar. Tabletter för 5 dagar för 105 kr. Adaptil som jag provat funerade ju inte så aningen tveksam..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0