Fullt upp lördag

Imorse ignorerade vi regnet och drog på en långpromenad, slutade dock regna efter 30 min. Skönt som tusan! Städning på schemat sen.

 

Nyligen haft besök av Roberts bror + familj samt hans syster och lille Loke. Mirjam fick lite söta kläder. Även mamma kom förbi en snabbis tidigare idag för hon hade också köpt ytterligare mer kläder till Mirjam som hon inte kunnat motstått på stan. Hon köpte lite tuffare kläder i leopard som jag älskar, så i sommar kommer jag och min lilla tjej matcha!

 

Laga mat nu då? Känner inte så mycket för det efter en fullspäckad dag nej. Om det inte vore för att jag amma så skulle jag nog skippa allt utom frukost.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0