Störtblödning, BVC

Igår kväll kom plötsligt en stor fors blod och idag ännu en. Stor pöl i sängen och forsande blod ner på benen hela vägen till toaletten. Fy, blir livrädd. Ser ju ut och känns som om man ska förblöda. Men ska enligt sjukvårdsupplysingen inte vara så ovanligt att det blir så. Gör jätteont i ryggen och magen efterråt också :( . Men får lita på att det inte är någon fara men får nog ringa kk imorgon och be om att bli undersökt.

 

Till något roligare.. Var på BVC idag. Jätte trevlig sköterska. Hon och Robban babblade en timme över tiden. Mirjam hade ökat till 4140 i vikt och vuxit 3 cm om det stämde :O. Sköterskan blev förvånad över att Mirjam redan kunde fästa blicken och följa mobilen med färgglada djur som rörde sig över hennes huvud där hon låg på skötbordet. Stark tyckte hon också att lilltjeja var.


Kommentarer
Postat av: anita.lundberg

Hej Emelie!

Förstår att du blev rädd. Men jag tror också att det inte är så farligt. Ja har för mig att det var likadant för mig. Fast på min tid fick man ju ligga kvar på sjukhuset ca 10 dar efter förlossningen så mycket av det som inträffade hände medan man var kvar.

Ja tycker dock att det är förståndigt om du kontaktar kk, det är inte bra att oroa sig.

Det var ju jätteroligt med Miriam, vilket duktigt barnbarnsbarn vi har. Blev så glad.

Kram från mormor

2012-05-04 @ 12:21:22
Postat av: Emyl

Har inte haft någon sådan mer blödning även om de kommer mer än vad det gjort tidigare. Men Robbans mamma sa att det var lika för henne och jag har inte ont så jag avvaktar lite med att höra av mig till kk!

2012-05-05 @ 14:52:23
Postat av: Emma

Är det vad jag har att se fram emot alltså :O uschofy! Tur att man får nått underbart oxå:D

2012-05-05 @ 21:13:49
URL: http://äms.se
Postat av: Emyl

Kanske, men vi får hoppas du slipper det. men du behöver ju inte bli alltför rädd då om det händer :P Men som sagt, allt är ju värt de!

2012-05-05 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0