Scrapbooka Mina första år bok

Mamma undrade om ja inte kunda skriva ut bloggen och göra bok av den för att det skulle vara kul för Mirjam att läsa det jag skrivit om sånt som rör henne. Det finns så att man kan göra det. Men istället för att skriva ut bloggen direkt eller för att köpa en färdig Mina första år bok så har jag bestämt mig för att scrapbooka ihop Mirjams egna. Det blir lite mer personligt, jag kan ta med de jag tycker är kul och så tycker jag om att pyssla. Sitter nu och skriver ned sånt som jag vill ha med och ideer på hur sidorna ska se ut. Boken ska heta Mirjams 3 första år. Förhoppningsvis orkar jag fortsätta sen och gör en bok som kanske heter Mirjam 4-6 år gammal osv. Ett bra redskap är då min blogg. Eftersom att jag skriver ner det mest intressanta och sånt som jag tycker är kul på bloggen och lägger upp bilder kan jag alltid hämta info därifrån om jag på ett tag inte haft tid att scrapbooka. Vissa saker vet jag med mig nu att jag kommer att skriva ut direkt från bloggen och klistra in eller skriva över. Men endel inlägg vill jag inte ha med allt från utan tar fakta och gör mer tydligt. Kommer bli väldigt mycket läsning annars.  Nu stormar ideer mitt huvud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0