Bråvalla festival?

Jag vill så gärna på bråvalla festival i sommar!!!! Kan bara inte missa In Flames en gång till! Framförallt inte när de är i Norrköping!!! Men jag känner att jag kan/vill inte låta någon passa Mirjam i hela 3 dagar. Sen är ju pengar ett annat problem att få fram innan biljetterna tar slut. Men Robban och jag kanske kan ta oss råd till en varsin torsdags biljett då ett av mina favorit band spelar-->In Flames, PLUS att en av Robbans storfavoriter också spelar då-->Rammstein. Hoppashoppas att det bli av! Och hoppas också på att få me lite vänner i så fall.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är också sugen på att dra dit, det är pengarna som är problemet..

Svar: Ja.. men dåligt om man inte skulle kunna fixa fram "några" slantar när det är festival i nrkpg!!!!
Emyl

2012-11-28 @ 16:02:30
Postat av: Anonym

jag o Mange vill oxå gå, blir att spara pengar tills dess=)

Svar: Åh, va kul!! Vore trevligt att kunna umgås med lite vänner innan (och självklart där också)
Emyl

2012-12-09 @ 15:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0