Hål i hjärtat?

Förmodligen har Mirjam hål i hjärtat. För att veta säkert, eller för att se så de inte ligger för nära kamrarna så ska hon få tid till ultraljud inom 2 månader. BLÄ!!! Hade velat att hon fick göra ultraljud idag, eller åtminstånde inom en vecka... Syreupptagning och EKG var dock okej, om de nu fick till EKG rätt för de hade världens problem och en plupp kunde inte läsas av.. Känns jätte jobbigt det här. Även om jag själv länge haft hål i hjärtat och mår bra. Men jag är rädd för att det är något annat eller något hål som kommer att behöva opereras. Usch, jag som redan oroar mig varje dag för att Mirjam inte ska vakna upp efter att jag sövt henne.. nu bli jag ännu mer rädd för det.. :(
Min underbaraste snällaste sötaste goaste lilla tjej..

Kommentarer
Postat av: bella

Lilla hjärtat. Vi får hoppas på de bästa de är antagligen ingen fara får vi hoppas!! lilla pluttan!! pusss

2012-11-09 @ 18:30:32
Postat av: Anonym

Hej Emelie. Förstår din oro. Även om jag är övertygad om att det går att åtgärda och inte är farligt, som mamma så blir man orolig så klart. Det man blir förbannad på är ju att det ska ta omkring två månader att ta ultraljud, skandalöst att man ska behöva gå och oroa sig så länge. Puss och kram till dig och Mirjam. Allt kommer att ordna sig säger min magkänsla.

Svar: Ja, hoppas det går fortare. Men det var en byggarbetsplats där så lär nog få vänta ett tag...
Emyl

2012-11-10 @ 12:36:43
Postat av: mamma

Det går bra ska du se men jag förstår att du är orolig, det va jag med när både du och Linus hade blåsljud. Tycker också att de är dåligt med så lång väntetid, de kunde väl planerat in och gjort allt samtidigt? Mirjam är ju så pigg och allert när hon är vaken så grubbla inte för mycket på det. Stor kram till hela familjen.

Svar: Ja, jag var helt säker på hon skulle göra ultraljud också. Lät så på bvc.
Emyl

2012-11-10 @ 14:45:22
Postat av: mamma

Det går bra ska du se men jag förstår att du är orolig, det va jag med när både du och Linus hade blåsljud. Tycker också att de är dåligt med så lång väntetid, de kunde väl planerat in och gjort allt samtidigt? Mirjam är ju så pigg och allert när hon är vaken så grubbla inte för mycket på det. Stor kram till hela familjen.

2012-11-10 @ 14:45:22
Postat av: Emma

Usch då :( Förstår verkligen din oro! Jag hoppas allt går bra, hon verkar ju som sagt vara en jättepigg, frisk o glad liten tjej! Styrkekram!

2012-11-12 @ 12:32:07
URL: http://xn--ms-uia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0