Dagen

Idag var min vän Bella här som Mirjam också tycker så mycket om! Jag gjorde muffins till kaffet som blev jätte goda! använde grädde istället för mjölk och rörde ner ingredienserna istället för att vispa ihop. Eftersom att jag itne kunde bestämma mig för om jag var mest sugen på muffins med vanlig sockerkakssmak, med bär i eller med vaniljsocker så blev det alla tre!
 
Snart börjar halv åtta hos mig på tvn och efter det är det bonde söker fru. Ska tända lite ljus och dricka lite varm oboj. Sköna onsdagen framför tvn med sambon som också utlovat "kli", inte illa!
 
 
En liten bild på Mirjam från imorse (kl 4:00) när hon hade en diskussion med en leksak.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0