Flygplansskräck

När jag sitter hemma och hör ett flyplan låta högt så sitter jag på helspänn och börjar tänka att snart är de kört, nu kommer flygplanet störta ner här i vårat hus! Shit vad tragiskt att vi ska dö nu och av ett flyplan som krashat ner på oss. Samtidigt som ja tänker att nej vad larvig jag är, klart de inte gör det, men jag lyckas ändå aldrig helt slå bort tanken utan fortsätter i "bakgrunden" spinna vidare på rubriker i tidningen och att mamma och pappa som inte bor långt ifrån förtvivlade skulle spring hit. Det skulle ju lixom kunna hända, ett flygplan skulle ju faktiskt kunna störta, det gör dom ju ibland, och hamna på just oss, varför inte oss!? Är det någon mer än jag som tänker såhär? Jag tycker inte om att åka flygplan och jag tycker inte om att höra dom över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0