Klagar lite

Dålig uppdatering då jag sliter med tentan varje ledig stund om dagarna som jag inte tar hand om min bebis, mycket ja vill hinna med på mina 45 lediga minuter innan läggdags (som jag gett mig själv), så bloggen blir lidande. 5 dagar på mig att läsa och banka in det jag läst innan tentan den 26e. Känns ganska tveksamt till att jag kommer att klarar den, men jag gör mitt bästa, som alltid.! Annat kan man inte. Fy.. funderar ibland över om allt detta är värt det. Slösar bort hela mammaledigheten. Jag vill pyssla hemma, baka, gå långa promenader, fika på stan och göra allt sånt som andra mammor gör.. Också trött på alla sjuka mardrömmar som kommer på köpet av övertrötthet och stress. Stackars Mirjam blir väl vettskrämd när jag skriker mitt i natten.. hoppas inte hon får men :/
 
Idag är det dessutom min och Robbans 8-årsdag, men firande av de får bli nästa helg. Jag hade dessutom helt glömt bort det :( men så kan de va när man fått barn ;) (och har en tenta som tar upp resten av tankeverksamheten..)
 
Ibland behöver faktiskt jag också klaga ur mig. Puh.. NYA krafttag nu.
Tack å hej.

Kommentarer
Postat av: Tina Kling

Grattis till dig o Robban!! Klart du kommer klara tentan!! sen när tentan är klar kan du mysa, baka o gå promenader;)

Svar: Tack för gratulation och peppningen ;)
Emyl

2012-10-21 @ 21:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0