stääääda rå!!

Trodde jag skulle sluta skrika i sömnen nu när jag skrivit tentan men NEJ. Vaknade dessutom med såriga blödande fingrar på både vänster och höger hand. Vad har jag gjort!!? Eller är de Mirjam som legat och smågnagit på mig när jag sovit? Har i och för sig inte kunnat ta det lugnt eftersom att vi drabbats av en loppinvasion.. äcklitäckligtäckligt!!!!!!!! Så det har blivit storstädning hela helgen från morgon till kväll. Det lär bli en dyr elräkning när tvättmaskinen går i ett.
 
Idag blir det tvätta golven som har blivit en daglig syssla, göra majspureen som jag inte hann med, och så tror jag visst att jag ska baka mig en sockerkaka till kaffet! Ut vet jag inte om jag vill, men blir väl så illa tvungen till det..BRR..

Kommentarer
Postat av: Emma

ja, bort med loppisarna nu så ni kan komma hit :D

Svar: JAAAA!!! nedrans skit... Nästa helg? långt bort, men va ska man göra :(
Emyl

2012-10-29 @ 10:39:44
URL: http://xn--ms-uia.se
Postat av: Emma

Skulle kanske funka, vi kan ju höras av närmare!

2012-10-31 @ 19:59:51
URL: http://xn--ms-uia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0