tentaförsök 1

Nu är tentan skriven, även om den inte gick så bra så känns det väldigt skönt i alla fall. Få se denna som ett övningstillfälle och satsa på att göra bra ifrån mig på nästa tenta om 2 månader. Var ett par begrepp/områden som jag helt missat?! Tänkte först fly ifrån salen direkt men bestämde mig för att stå ut ett tag, sen lite längre, och ännu lite längre och vipps så hade jag suttit där tiden ut (4 timmar). Bara ordbajsade på och drog en del chansningar. Det blev 10 sidor att lämna in tillslut (och då hann jag inte med alla frågor ens). Hade skaplig skrivkramp sista timmen så fick byta till vänsterhanden, skit snyggt! Men jag känner mig stolt, jag försökte verkligen på tentan och jag har pluggat så mycket som jag har fått chans till, mer än så går inte! Nu ska jag ge mig själv ledigt i en vecka!
 
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mamma

Emelie du är jättebra, oavsett hur det går på tentan. Inte alla som ens suklle orka, bla inte jag! Vi håller tummarna för att det gick bra och säg till om pappa och jag ska passa Mirjam så du och Robban även får lite tid för varandra! Ta nu och njut riktigt av helgen och se till att bara koppla av! Stor kram!

2012-10-26 @ 22:55:05
Postat av: Emma

Hoppas du klara den! Unna dig massor choklad och ledighet o tänk inte mer på tentan nu :D

2012-10-28 @ 17:22:51
URL: http://xn--ms-uia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0