Tänker tillbaka

STORT GRATTIS till min vän Emma och Robin som fick en liten flicka idag!!!.

Kan inte låta bli att tänka tillbaka på när Mirjam föddes och gråta några skvättar – Jag skulle vilja uppleva samma sak igen med Mirjam och Robban, haha. Låter kanske lite konstigt. Men det är en sån himla speciell grej. Och tiden då gick så fort, jag hann inte riktigt med tror jag, eller så gjorde jag det bara att jag var ”uppe i allt” just då. (Snart är Mirjam 5 månader för bövelen!!! Jisses.) Och egentligen vill ja inte ha tillbaka då, jag vill bara spola dit och sen tillbaka till nu. För jag älskar den lilla person som Mirjam är nu. Hädanefter ska jag inte längta tillbaka (eller framåt som jag också gjort) utan leva i idag och njuta av allt som är nu och vara glad över och ”uppmärksamma” hur min lilla utvecklas för varje dag. Ibland behöver man påminna sig själv om att leva i nuet. 5 månader är egentligen inte så stort det heller, hon är än så länge en liten bebis hon med. Min lilla alldeles underbar älsklings bebis!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0