Påsken

Fullt upp som vanligt. Hela april är fullbokat av studier, födelsedagar, jobb och avslutningsvis jubileumsfesten på siemens. Hoppas på att maj blir lugnare. I torsdags var vi på ikea och handlade lite behövligt. Sovrummet har fått vitmålade väggar och en fondvägg samt nattduksbord och en hylla (bild kommer). På fredagen var vi iväg till Grebo men Mirjam hade plötsligt hög feber så hon bara skrek och grät så det var bara att vända hemmåt igen efter påskmiddagen. På lördagen åkte vi till Mirjams farfar och till natten blev det jobb för min del. Söndagen var jag totalt slutkörd men lyckades plugga lite grann i alla fall. På måndagen umgicks jag och Mirjam med Bella. Det var min påsk det.. bra, men med lite väl mycket att göra, hoppas att Er påsk har varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0