blandat

I lördags var vi en sväng i Rejmyre och hälsade på hos Mirjams farfar. Hon fick även träffa sin kusin Loke på 14 månader. Spännande med andra barn tycker Mirjam. Sömnen har inte vart något vidare bra senaste veckan. Troligen beror det på en ny utvecklingsfas, för det tycks som att dålig sömn alltid infaller i samband med att Mirjmam lär sig nya saker. Just nu övar hon på att stå utan stöd. Igår stod hon själv i 5 sekunder. Trots brist på sömn så går studierna bra, det är kul att lära sig tycker även jag och det känns som att jag börjar se ett ljus i tunneln, som man säger :) efter vårterminen har jag bara 3 terminer kvar!! Längtar till att få börja jobba och få en ordentlig ekonomi! På tal om ekonomi så har jag idag bokat tid den 21/3 för att operera ut resterande visdomständer. Har inte bestämt mig för om jag ska alla 3 som är kvar eller bara de 2 som jag just nu har problem med. Beroende på antalet så kommer det kosta 4000-6000. Mycket roligt hade man kunnat gjort för dom pengarna, men men så kan det vara ibland, bara gilla läget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0