misslyckat

Efter senaste gångens hemmaslingning av håret sa jag: nääe vilken dålig färg, de syns ju inte någonting att jag slingat. Robert; joo jättesnyggt, det ser mycket ljusare ut. Jag: jag ser inte ett dugg skillnad! R: Joo, jättefint älskling!
 
2 dagar senare..
 
Faaan, jag hade ju inte i blonderingspulvret!! (hittade en liten påse i färgkartongen jag skulle slänga).
 
Så eftersom att jag var så smart förra veckan när jag skulle slinga håret och glömde ha i den viktigaste ingridiensen så var jag "tvungen" att gå igenom den jobbiga slingprocessen idag igen. Meeeen inget vidare resultat denna gången heller! Av någon dum anledning så tog inte färgen på utväxten, dvs min egna hårfärg men på det redan färgade fungerade det fint. Hmm.... Aja... får bli ett nytt försök om någon vecka igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0