b l o g g a l i t e

Mirjam var supertrött och jag stod och lagade mat så robban la henne utan att jag ammade innan. Nu har ja jätteångest för att hon inte fick sitt mys innan hon gick och la sig :( Men hon lider nog inte av det, det är nog mest jag själv.
 
Helgen: Igår var mamma och pappa här på käk och film och idag var jag och bella iväg och storhandlade. Sen hemma i klocket var vi båda jobbigt trötta och orkade ingenting förutom att sörpla kaffe gnälla över hur trötta vi är på vintern (som två förtidspensionerade tjurkärringar). Men det är alltid trevligt att få träffa sin vän även om det är en hopplös dag (kanske ännu mer behövligt då?), och mirjam tycker också det är kul med besök!
 
Nu då?? Sitter och har jätteont i visdomständer och hals och är helt allmänt opepp. Inte har jag pluggat något i helgen heller vilket jag förståss har lite småångest över. Menmen, imorgon är det en ny vecka och då ska det bannemej bli mer action och positivism!
 
Vill krama min beeeeebiiis!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Pluttan så sööt hon är <3Mitt erbjudande står kvar!!!

2013-01-29 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0