hänt

Min dator blir bara sämre och sämre. Nu tar det drygt en timme att starta den så har inte haft någon lust med just det. Vilket har gjort att jag inte heller bloggat. Får låna karlns dator tills jag ordnat min.
 
Senaste 11 dagarnas happenings:
  • Nyår och gott med tre-rätters. Mirjam sov sött i mormor och morfars säng under allt smällande. Jag själv flydde hukandes från raketerna in till säkerheten. TYCKER INTE OM RAKETER OCH SMÄLLARE!!!!
  • Låååång vända på stan med bellut och Mirjam, vi åt till kvällen hemlagad pizza.
  • BVC: Mirjam följer kurvan fint trots att hon trotsar med maten och promt bara ska ha hipp's bolognes med mozarella. Tid till att kolla upp om mirjams jobbiga eksem kan bero på pälsdjursallergi.
  • Bio med vänner: Såg Hobbit i 3d. Konstaterade återigen att bio inte är min grej. Mycket svårt att hålla sig vaken. 3d blev lite mycket för mina ögon och jag fick med jämna mellanrum ta av brillorna som också kittlade jobbigt på nosen. Filmen var inte heller särskillt bra, de har ju ändrat på historien!!!?! Men trevligt hade vi i alla fall så allt det där gjorde inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: Emma

No! Hoppas inte det är allergi!!

2013-01-06 @ 20:46:23
URL: http://xn--ms-uia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0