övertrött

Ibland är jag såååå PINSAM! Jag är så fruktansvärt övertrött, och när jag är det blir jag ännu mer fnissig än vad jag normalt är. FRUUUKTANSVÄRT fnissig till och med.. Allt blir så himla kul. Vi läser kemi.. och på en föreläsning fanns det en power point där en mening började med: Fe oxiderar.... Istället för att läsa järn, som Fe är beteckningen för, så läste jag FE och jag såg då en fe med trollspö framför mig som det bubblade och rök för fullt om över hennes huvud och kunde naturligtvis inte sluta skratta vid tanken på dena fe som oxiderade... hmmmm... Självklart var detta också en sådan lektion som de spelade in på video.. + att jag skrattade åt 1000 grejer till och vandrade rätt in i trappen och dunkade i huvudet och skrattade HÖGT åt mig själv.. som sagt, PINSAM. Jag vet inte om detta är något sorts "försvar" som min hjärna kör med för att jag inte ska somna på lektionen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Kanske bra sätt att lära sig hela periodiska systemet. jag lärde mig det genom att göra en historia av hela...typ Haren HEtte LIna och BEnen Bar Citron När Oxen Fann Neon om Natten...osv osv. Lite skratt förlänger livet :-) p.s Jag har nog kvar massa kemilabbar osv om du vill låna! Kram

2013-01-29 @ 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0